Thursday, July 19, 2012

♥ kurma yusof taiyoob ♥


- Assalamualaikum -

29 Syaaban. Ramadhan bakal menjelma. ADL dah sibuk bagi kurma kat semua staf-staf dia. Best! =D

Beli dekat kilang kurma Yusof Taiyoob - kalo lalu highway Penang-KL nampak kilang ni tepi jalan. Exit Batu Kawan kot (if i'm not mistaken). Serius murah giler beli kat situ. So, tunggu apa lagi? Di kesempatan Ramadhan yang akan datang ni, jom serbu Yusof Taiyoob beli kurma banyak-banyak, sedekah banyak-banyak, pahala pun dapat banyak-banyak. Aminnnn~ =')

Okayyy, arini saya pakai baju sedondon dengan packaging kurma itew~

Sibuk melabel kurma kat lab (tak hygiene la kurma korang..haish!) =')

Berkotak-kotak untuk semua ahli kelab ADL.

Chocodate yang sedap sangat-sangat. =') Satu kotak besar ni ada 6 pack kecik.

Chocodate murah giler. Harga satu pack kecik ni kat kilang = RM 5.60. Kat luar korang beli RM 9 hokey..

 Kurma Madu Yuta = RM 6 something..

Kurma Safia bertangkai = RM 8.20/pack.

ADL hanya bagi Kurma Safia tu je sekotak setiap sorang. Nak yang lain, beli sendiri. =P Buah prunes yang sedap (tak manis sangat) pun dibeli jugak. Beli satu kotak besar, dan di pack dalam plastik kecik-kecik. RM 5 per 500 g. Untung la jugakk~

Okies, selamat menyambut ramadhan dan selamat berpesta ibadah. Jangan ditinggalkan solat wajib demi mengejar solat sunat tau! =D

Nota kaki : 

Pentingkan yang lebih penting daripada yang penting kerana yang lebih penting itu lebih penting daripada yang penting. 



3 comments:

Ardini Humaira said...

bestnye... dni ritu beli 3kotak yuta.. dalam last week. now da licinnnn.. kene g beli lagi. sebab dni penggemar kurma yuta. hehehe.. kemain lahap makan, seminggu 3kotak :D

Sharinginfoz said...

nak chocodate satu

Mama Fasya said...

Thanks for sharing...
http://nutribiolife.blogspot.com/search/label/ViVix?m=0