Tuesday, July 26, 2011

♥ first trial - felt craft ♥

- assalamualaikum -

Akhir-akhir ni, aku macam berminat plak nak buat felt-craft.
Hehe.. yelah, bila sume orang sebuk-sebuk nak buat souvenir kawen, aku pun terasa nak buat gak.
Tak tau ler bape lama nak tahan minat ni.  

Rasanya nak buat brooch dari felt ni je untuk souvenir kawen nanti.
Ahaks, jangan tanya bila aku nak kawen.
Insyaallah, lagi 2 tahun.. kui kui kui..
Gigih sangat aku pikir awal-awal kan?
Takpela, hope ada jodoh nak kawen dengan dia.
Kalo takde, huwaaaaaaaaaaaaaaaaa... redha! (-.-') Nauzubillah.

Okies, jom layan my first trial. Jangan gelak sebab burukss..
Tak reti meh nak jahit kemas-kemas.

Kali pertama jahit felt - terus buat zirafah. :p

Niat di hati nak buat strawberry, tapi jadi love-love plaks.

Gitar - tra tang tang~

Penguin badan senget.

Sebenarnya strawberry, gitar dan penguin tu dah selamat di'pos'kan ke Shiedah, ATS KL. :)
Memang dah niat nak bagi kat dia sebab dia sangat banyak tolong aku dalam memberi kekuatan spiritual dan emosi. Dia jugak telah kenalkan aku dengan somebody yang menyejukkan hati. Thanks Shiedah!
Ngee..

 

2 comments:

misz sheyla said...

chomellnyeeeee....

miss nina said...

alahai, comelnya felt ni
rasa nak makan stoberi tu :P