Monday, May 30, 2011

♥ souvenir from korea ♥

- assalamualaikum -

Yeay!
Tadi dapat something kat lab.

Tadaaaa~


Walaupun its just kepit kuku + keychain patung kecik, 
aku tetap suka!
Sebab dari Korea. Ngee~
(^_~)

Makaseh buat sape-sape yang bagi tu.
Aku pun taktau sape yang bagi ekceli.
Tiba-tiba je En Man kasi.

Sape yang pegi haneymoon kat Korea ni?
Cepat gtau!
Sampai hati tak ajak skali.
(-.-')

 pilih-pilih nak yang mana ? =)

Sekali lagi, tengs buat si pemberi.
I loike~


Nota kaki : Dah selamat me'renew' lesen setelah 2 minggu menjadi pemandu 'haram'.


17 comments:

padlie said...

comelkan... :)
sy pun ada satu..

najwa's said...

@padlie

yeah. :) sume org suka bila dapat hadiah..

Atikah Fatiha said...

bestnye!korea tuuu..hehehe

najwa's said...

@Atikah Fatiha

hehe mana-mana pom takpe, asalkan free, i loike~ ;p

ibnubaba_04 said...

cikaro2 selalu bagi aku keychain dari overc..

akid said...

nak 1!!! :D

najwa's said...

@ibnubaba_04

yup, walaupun tak pegi jauh2, at least dapat souvenir pom jadi la kan? :)

najwa's said...

@akid

ngee~ amek la. :D

Dosh Saleem said...

pergh...nak satuu!!! haha :p

najwa's said...

@Dosh Saleem

hehe sila-sila la amek. :D

cikcahya said...

xnak pilih mana2. nak semua boleh. haha :P comel je :)

najwa's said...

@cikcahya

hehe amek satu dah ler. sharing is caring maa~ :p

Amni said...

cantik la... suka! Dah la dari korea.. hari tu baru nak beli potong kuku yang baru... ni tgk ni.. lawanya.... suka..

najwa's said...

@Amni

hehe a'ah. sambil potong kuku, teringat kat si pemberi ni. :P tapi, tatau plak sape. (-.-')

Aida Lela said...

comelnye.. nak satu :)

*buat2 tak malu

chemay said...

wahhh comel <3
post dekat chemay pulakkk.
:)

cik azeya said...

ee nak jugak. (jeles)