Tuesday, May 24, 2011

♥ hepi besday cik madey ♥

- assalamualaikum -

Arini besday kawan aku.

~Normadehah bt Rozali~

Hepi besday dear. Semoga sentiasa dalam rahmat Allah selalu. Amin.

Disebabkan gambar besday celebration dia takde dalam simpanan aku, 
so tak dapat nak nak tepek gambar tuh.
Tapi, aku ada gambar dia yang gojes. 

Nak tengok tak? Nak tak?

-
-
-
-

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~







Ngee~
Ni bukan gambar sebenar dia.
Tapi, gambar kain-kain yang sangat santek yang dia jual.
Korang tergoda tak?
Meleleh air liur tak tengok kain-kain nih?

Haaa~
Kalo nak cuci mata, meh la jenjalan kat blog dia.

Beli tau jangan tak beli. Murah jek!!!
Bole buat pakai tunang, raya, or hadiahkan kat awek2..


Hehe korang nak kenal tak owner dia?


  Besday gegirl yang bawah tu ye...
Eh, salah. Yang atas, berdiri tuh.

I love u laling~
Say gudbye to 22.
Kamu dah tua!
Hahaha..



6 comments:

Sitisifir10 said...

wahwah...sangat cantik :) semoga dengan pertambahan usia, perniagaan cik madey pun makin maju..amin

salam utk tuan punya badan

najwa's said...

sitisifir : yeah, hope so. dah kaya, leh blanja kengkawan. :D

meaw said...

waaaaaaa.....semoga panjang umur dan sentiasa dimrahkan rezeki la cik madey tu yeee...

cikmadey said...

ngee...thanks uols. aminn, moga doa kalian dimakbulkan..:)

muahmuah tu men najwa hazwanii..hee.

najwa's said...

@meaw

amin :)

najwa's said...

@cikmadey

muah, muah to u too dear~

(^_~)