Thursday, April 21, 2011

♥ rindu-rinduan pada kamu ♥

- assalamualaikum -

pesanan tulus ikhlas : ini adalah entry rindu-rinduan. (-.-')



aku rindu sangat kat kamu.
dah dekat sebulan kita tak jumpa kan sayang?
tadi abah kamu kol, pas cakap jap dengan dia,
dia bagi tepon ke kamu.
comelnya suara kamu..


aduh sayang,
sungguh aku rindu sangat-sangat.
rindu sama gelak tawamu..
rindu sama tangisanmu..


sabar ye sayang,
minggu depan aku balik kampung,
kita bole ngedate ye??
lately aku busy sangat-sangat..
weekend ni ada kursus + audit lagikk..
bikin stress sajok!


kamu tunggu aku ye sayang..
tak sabar rasanya..


kenang daku dalam doamu..
aku tau kamu dah pandai baca doa macam-macam kan?
doa makan, doa masuk toilet, doa ibu bapa, al-fatihah, yassin..
bijak-bijak~
cepat besar ye sayang bucuk!


:kiss:


~NURIN SYAZANA BT MAZLI~

*kakak rindu kamu..
*kakak rindu abah + mama..
*kakak rindu angah, acik, ateh..
*kakak rindu abang kamu jugak!


Nota kaki : Mood sedang melonjak-lonjak, terkinja-kinja untuk balik kampung!!!!





3 comments:

MiSzy DiaN said...

rindu sangat kt family yaa.. hehehe.. cpt laa msa berlalu~ hihi :)

padlie said...

bestnye leh balik kg...
nk balik jugak, tp xde cuti..

picairin said...

jelesnya... homesick...