Thursday, April 28, 2011

♥ icon smiley yang comel kat entry ♥

- assalamualaikum -

         

hehe amacam? jeles tak korang?
comel kan icon-icon ni? kan? kan?

okeh, i admit, aku memang ketinggalan zaman.
baru sebok nak buat icon-icon kecik ni dalam entry.
padahal, orang lain dah maju berjuta tapak pun.
(-.-')

hehe tengs to syu yang kiut-miut sebab ajar aku buat ni.
makaseh sayang. 
lain kali ajar lagi~


apa? korang nak jugak?
pegi terjah sendiri umah dia okeh?

--> KAT SINI, ek..nak masuk jangan lupa bagi salam ye?

okies, papai.



Nota kaki : Related link here.
Ek, apsal malam ni banyak sangat typo aku buat eh? Sekeh kang. 


 

8 comments:

Rozuan Ismail said...

sangat comel ..awak muah kat saya?hehe

najwa's said...

hehe muah kt awak, kat sume orang jugak :D

aisya said...

same je kite ketinggalan zaman.. hehe

najwa's said...

hehe tak terkejar dek zaman ni ha.. xD

syu said...

hikhikhik !! murid yang bijak . . senang diajar >,<

najwa's said...

hehe bijak! bijak! :p

alfaqir ilAllah said...

Da p..Da p..Trm ksh! ) Chomeiy! :)

khadijah said...

thanks 4 info.. comey2.. saye pun ketnggalan zaman gak la..hehe