Tuesday, March 29, 2011

♥ souvenir dari geng KBU ♥

- assalamualaikum -

tadi, juan nasir ada bagi something. yeay!


:flower::kiss:

-
-
-
-
-


sticker kete. :)


cantik tak? haha sila jeles okeh. :p


26hb aritu, KBU ada buat gathering kat Tanjung Asam, aku tak dapat pegi la sebab clash dengan ESQ MCB (yang ku tunggu-tunggu sekian lamanya).. Teringin sangat nak pi, nak kenal-kenal dengan geng-geng KBU ni. Tuan tanahnya Cik GKSB. Takpe la kan, takde rezeki aku kat gathering tu. Len kali, insyaallah aku join ye kalo takde aral.

:cry:

Sticker kete tu, aku mintak Juan tolong amekkan..dia pi gathering tu. hehe aku macam berminat plak nak sticker tu. Kot-kot la jumpa geng tengah highway, boleh hon-hon + ajak belanja makan together2..


okies, papai.

(^_~)


Nota kaki : Alhamdulillah, sangat bahagia sekali selepas recharge MCB. Thank ya allah, berikan aku kebahagiaan ini. Ampunkan aku jika kebahagiaan ini melalaikan aku dari mengingati-Mu.. :'(


6 comments:

muhamad hanif said...

bagi kat ceq laa..

AdiSuda said...

Tanjung Asam..bukan pantai seagate..^_^

najwa's said...

hanif : amek la.. :)

adisuda : hehe yeke? nnti aku edit balik, memula depa cakap seagate. :P

storyfromme said...

nak jugak :)

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

oh yeah....

dapat sticker...

nti kita jumpa na.. hehe

Sunah Mohammad said...

sticker saya manaaaaaaaaa????????? hahahahahaha~