Tuesday, March 8, 2011

♥ Qi dan Yuna sah bercinta ♥


Tadaaaaaaaaa..
Segala teka-teki terjawab jugak.
Confirm dah Qi dengan Yuna. :)

[ klik image untuk tumbesaran yang sempurna ]


Aku suka Qi walaupun aku dengar cerita perangai dia dulu, hazab la sangat. 
(-.-')

Takpela, aku doakan dia berubah.
Semoga hubungan ni ke jinjang pelamin hendaknya. 
Umur dia pun bukan muda lagi. Dah 35 tahun pun.
Aku suka tengok dia dalam Destinasi Bajet dulu-dulu tu.
Sekarang dia pengacara Jalan-Jalan Cari Makan lak.

:) :) :) :)

Kan best retis camni, tak payah nak sorok-sorok.
Daripada dok kena speku bukan-bukan dari orang lain, baik ngaku je terus.



Nota kaki : Kalo takde jodoh tu..jangan risau Qi. Najwa Hazwani ada. 
(^_^)

Sila jangan sepak aku.. :P




9 comments:

mera zati M.z said...

waaaaaaaaaaa JELES Qi comel T_T

syairahmohdanuar said...

haha.cute entry nie.lol :p

hamzah ian said...

arghhh... melepas

acan ketot said...

ahakz..cute jew.dua2..

zatil said...

dear, zatil datang sini.

btw, i love yuna sooo much. n both of them nampak sepadan gile.peewit. hehe.


dah join HEARTBEAT? come n join me here. http://girlblogandmystory.blogspot.com/

wanythyra. said...

s0kong-s0kong . Ary tue ta ngku ea mase p majlis makan mlm . oMG

kay_are said...

semoga mereka bahgie.. =)

sarah mohamad said...

hope diorang berbahagia jee :)

Solihin Zubir said...

dh 35 tahun? nmpk cam muda je lg..