Saturday, March 5, 2011

♥ PEROMPAK yang berperangai BINATANG ♥


see.. sungguh binatangkan perompak-perompak ni?  

habih dipunggahnya satu kereta. mau meroyan tuan punya kereta tu weh. 

debush! (-.-')










pastu, tau pun malu bila dah kantoi. debush kuat-kuat!

-
-
-



Nota kaki : Sape-sape yang ternampak PEROMPAK ni kat mana-mana, sila report polis ya!


kredit to : porem


(^_~)



9 comments:

wanythyra. said...

memang binatang kak , huhuu spesis nye binatang .

meaw said...

nakal gila kera ke monyet ni,HAHA....dah curik pastu siap pakai g,,

[̲̲̅̅l̲̲̅̅y̲̲̅̅e̲̲̅̅a̲̲̅̅h̲̲̅̅] said...

pehh binatang sungguh. hahaa.
baju pn nak selongkar. haishh.

Sitisifir10 said...

gila beruk...kuikuikui....

Qaseh dalia adelia said...

ni mmg binatang pun haha ..tapi takut gak ishh habes lah mgsa tu ..

Sunah Mohammad said...

alamak....ni memang binatang! hahaha~ kat utm memang banyak betul monyet2 ni...kuar sekeluarga lak tu..hish..nak lintas jalan pon takut!

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

berebut baju dalam tu haha

FurBall said...

gambar terakhir adalah yg paling comel!!!

sarah mohamad said...

ish! perompak2 ni. yg tak tahan pic last tu ada hati nak pakai topi. teehee