Tuesday, March 1, 2011

♥ malam yang super-duper hot ♥


Dua malam di Penang akhir-akhir ni sangat panas. Kenapa? Sampai menitik-nitik peluh dalam baju aku. 
(-.-')


Malam aku panas bukanlah disebabkan aku layan cerita-cerita satu kaler sehingga boleh menyebabkan aku 'hot & spicy' satu badan. Oppss, cerita satu kaler? Apa tu? Tu pun taktau? Oklah, cerita blue senang.. Paham?
Memang takde keje la aku nak melayan cerita syok sendiri cmtu. Buat rosakkan mata dan hati je lagi. Kang tak pasal-pasal bertambah rabun lagi aku ni. Astagfirullahala'zim..istighfar2..  (>_<)


Cuaca sekarang pun dah tak menentu. Kesian bumi, demam. Kejap panas, kejap hujan, kejap mendung, kejap ribut petir. Dalam sehari tu, macam-macam cuaca dah boleh tengok. Dulu, takde camni pun aku rasa. Agaknya lapisan ozon dah semakin menipis. Sinar UV dah makin meninggi. Haish. Jadi, pakat-pakat la kita melestarikan alam sekitar jom. Jimatkan tenaga, jimatkan air, jimatkan minyak, pendek kata, jimatkan segala-galanya lah. Semoga bumi dapat bertahan lama lagi. 

-
-
-
Ok lah, ni entry merepek sebelum tido. Bilik dah selamat 'dibersihkan' tadi. Baru la nampak rupa 'bilik tido' sket. Hehe peace. :) :) :)


Mata dah kuyu. Jom la tido. Gudnite everybody. Mimpi indah-indah ya! 

Mmmuuuahhh..



(^_~)




7 comments:

Cik_Shiqah said...

dulu-dulu sejuk btol. smpai tak pyh bkk kipas tpi skang ni pns plk. huhu.

-apis- said...

diakui mmg panas sejak 2 menjak ni x kira siang dan malam..klu kt blk dah mcm mandi wap..hehehe

usm yg support 'sustainable tomorrow' pon still panas lg..haha

Anonymous said...

ooo..layan citer blue la sblm nie..jhat tol

pizet said...

memang panas semlm...nasib ada bantuan ekon...awal konon nak jimat tp x tahan pasang ler jugak

najwa's said...

Cik_shiqah : ye ling, panas giler. kipas bukak no 3 baru sedap sket.

Apis : hehe mandi wap free ye. :P haha kat usm pun sama naik panasnya ni ha..

Anonymous : debush! I'm not la. self controlling. (-.-')

najwa's said...

k.pizet : hehe tu la gunanya ekon waktu kecemasan. :P

adan said...

bumi kani lama makin panas...