Monday, March 7, 2011

♥ senyum, tak perlu kata apa-apa :) ♥


Dear blog, 

Apa rasa kamu ya bila orang menipu kamu?
Apa yang kamu buat ya bila kamu terasa hati?

Sungguh, kadang-kadang terasa hidup ini sangat payah, perit.
Tapi, jangan lupa bahawa yang payah dan perit itulah boleh membawa ke syurga.

Aku takut jika nikmat kesenangan ini melalaikan aku.
Bisa membuatkan hati aku terleka dari mengingati Yang Maha Mencipta.

Jadi, aku harus positive bahawa ujian itu perlu di saat bahagia.
Bukti bahawa ALLAH sedia menyedarkan kita agar terus mengingati-Nya.

Terima kasih ya robb atas ujian kecil ini.
Ampuni aku jika berprasangka buruk terhadap-Mu..
:(( :(( :((


dari fesbuk kawan-kawan :

1) Mata bengkak bukan bermakna sakit mata, boleh jadi sakit hati. Senyum. :)

2) Redha adalah terapi terbaik buat hati. Senyum lagi. :)


7 comments:

missdicup said...

ehem...ayat no 2 tu macam best je kan.. kui kui kui

syairahmohdanuar said...

bila terasa hati mesti luahkan kat seseorg :)

kamarukom said...

yup..redha n sabar...the 1st thing we should do lps turun dugaan..jgn sedih2! :)

wanythyra. said...

gud sist . senyum :) Allah kan ada . jan tak0t n jan sedeyh . Allah bersama kita .

najwa's said...

dicup : haha mesti best! sebab tu dicopy. :)

syairah : yup. tapi, luah kat blog pun bole la.. :P

kamarukom : a'ah.. tak perlu bersedih lama-lama. cukup sekadar perlu kan?

wanythyra : makaceh syg :)

nelly said...

Senyum itu sedekah ..
=)

nelly said...

Senyum itu sedekah ..
=)