Monday, February 14, 2011

♥ selamat menyambut hari kekasih ♥

- assalamualaikum -

selamat menyambut hari kekasih korang..
:) :) :)

bila?

-
-
-

esok lah!!

kekasih aku, kekasih korang jugak kan?

(^_^)


ya muhammad, 
 kami rindu padamu..


marilah berselawat ke atas junjungan besar
Nabi Muhammad s.a.w
semoga kita mendapat syafaat darinya..



 

cahaya selawat - Raihan

 
Semalam, tepat jam 12, February 14, 
ada seorang kawan aku (non-muslim) say, 
Hepi Valentine Dear..
aku?? opsss...maaf ya! Saya seorang muslim. 
Terus tak reply mesej dia. Huhu.

(-.-') 


Adakah kita tersambut Valentine secara tak sengaja? 
Means, 
terwish ke, terbagi hadiah ke, ter'jadikan' 14 February hari yang spesel ke..
 Mohon ampun ya sahabat.


Mungkin aku pun seorang pendosa. 
Tapi, rasanya tak salah kalau kita ingat-mengingati sesama insan kan?
Semoga ALLAH merahmati hidup kita.


Ya allah,
Berikanlah kami kekuatan iman,
Supaya kami dapat mencintai-MU lebih dari segalanya..

" SELAMAT MENYAMBUT MAULIDUR RASUL "
:) :) :)


Nota kaki : Carilah cinta hakiki yang kekal abadi.. Supaya kamu tidak rasa sakit ditinggalkan kerana DIA sentiasa ada untuk kamu..
Semoga tahun ini, semuanya mampu untuk berseluar dalam. (-.-')


♥ peace ♥


1 comment:

Novelgurl said...

Assalamualaikum

kekasih ku jua ;

salam maulidur rasul ^^