Monday, February 28, 2011

♥ sayang-menyayang ♥


"jangan tinggalkan org yg kita sayang, 
untuk org yg kita suka, 
kerana,
org yg kita suka akan tinggalkan kita,
utk org yg mereka sayang..
sayanglah dengan apa yg kita ada."

-
-
-

hehe amacam? akhir-akhir ni berjiwang plak aku kan?

(>_<)


time blogwalking tadi, terjumpa ayat ni kat blog come-lote Nadiah talktalk.
terus aku terpikir, yup, sangat betul ayat tu kan?

so, juz appreciate wat u have..
belajarlah bersyukur..bersyukur..dan bersyukur..

jangan mengejar sesuatu yang tak pasti..
sebab takut yang dikejar tak dapat, yang dikendong berciciran.


haish.

(^_~)






8 comments:

✖sLp mE pLz™✖ said...

alhamdulillah.. huhu

umairah said...

suka.. suka.. ^-^
betul ayat tu..
n x semestiny b'kaitan ngn org yg kita syg je..
it can be everything n anything yg ada pd kita.. =)

najwa's said...

xslp me plezx : peace :)

umairah : yeah, betul syg.. :)

Siti Hajar Masri said...

setuju 200%..:)

neesa said...

betul.. sayangi mereka

Edoras said...

Alhamdulilah...

nazirulhazwan~ said...

karat la babe.haha:P

ade certain2 ayat2 jiwang ni yang gua tak setuju.hehe nati den cube cari cth2 ayat yang gua tak setuju;p

najwa's said...

naz : haha, ang bawak mai sini, tunjuk ayat mana yang ang tak setuju. nanti aku audit dgn jiwa jiwang aku ni. :P

edoras, neesa, siti hajar : peace :)