Friday, February 11, 2011

♥ hari yang bertuah = blaja masak pizza ♥


- assalamualaikum -

arini aku jadi matured sket.
pegi blaja memasak.
:) :)

ni first class masak-masak yang aku attend.
masak ape?

(^_~)

-
-
-
-
-
-
-
-

tadaaaaaaaa...
~ pizza yang takde hut ~

[ ni bukan periuk biasa, ini oven jugak! ]



[ jangan gelak tengok pizza yang tak santek dan hangus itu ]
(>_<)

ekceli, ni bukanlah kelas masak-memasak yang hardcore.
ni hanyalah kelas memasak anjuran TUPPERWARE BRAND.
Atau dengan kata lain, 'pertandingan membuat pizza'.
Tupperware anjurkan pertandingan ni untuk bagi try perkakas masak diorang.

Aku berkenan gak tengok bekas-bekas yang chomel + macam-macam kaler tuh.
Periuk 2 in 1 dia pun best (sila rujuk gambar di atas).
Tu periuk + oven. Dua-dua bole guna. Pakai atas api je. Senang.
:) :) :) Bes kan?

Kitorang pegi melenggang jek. Orang lain siap bawak bahan-bahan topping yang banyak. Weols hanya pakai sosej + nenas tin yang memang dah disediakan jek. Kompem ler kalah kan?? :( :(

Tapi,

Sape kata kalah tak boleh hadiah?

Ni buktinya..hahaha :P

-
-

Murah hati tul madam Tupperware ni, dia bagi jek hadiah saguhati kat sume orang. Oke la tu kn? Dapat makan pizza free, blaja masak free, dapat hadiah lagi. huhu

makaceh TUPPERWARE. :) :)


[ dalam hamper ni, ada 6 bekas. bole amek sorang satu ]


Tada..:) :)

ni aku terlebih bertuah dapat cabutan bertuah. Alhamdulillah. Lepas nyanyi 'kalau rasa gembira tepuk tangan' kat depan tuh, aku dapat hadiah ni + sudu cute 2 biji. Yeay!


Nota kaki : Ampun ye akak Tupperware, saya tak berminat ler nak jadi ahli. Saya berminat nak makan-makan dan dapat hadiah jek. (=_=')


= selamat berhujung minggu =

♥ peace ♥



5 comments:

garfield88_aini said...

bestnya buat pizza sendiri...=)

~cahaya~ said...

huhu..tenQ for de gift..;)
so..bila weols nk try wat ni??..kiki

cik zaza said...

wahhh!wahh!pizza..nyump3..

mimie said...

waw hadiah dr tupperware, mahal tuh.loike~

najwa's said...

GARFIELD : best2.. :)

CAHAYA : haha, tunggu kerajinan kita ler ling.. :P ntah bile kan..

CIK ZAZA : jom buat :)

MIMIE : a'ah..mahal ler tuppurware ni. tapi cute :)