Sunday, January 23, 2011

♥ trekking @ Bukit Mertajam ♥



Salam :)

Sebenarnya badan aku tak-sehat 2 ari ni. Malam-malam tido tak lena. Asyik terpikir yang bukan-bukan je. Terkena badi 'witch' kot. Atau pun rindukan orang jauh maybe? Ahakss..abaikan emo-gedik aku. :)


Arini aku dengan Cik Osmet a.k.a Adawiyah pegi trekking kat Bukit Mertajam. Ermm, walaupun weekend lepas aku baru je merayap kat Taman Negara, kali ni siyesly aku rasa penat-macam-nak-pengsan.

Kenapa ye?

Maybe sebab aku baru sangat lepas makan nasik + ikan bakar + ulam (huhu..sayang, ai dah start makan ulam-ulam :P) + begedil kat Kedai Pakcik Ikan-bakar-yang-tak-tau-nama-tapi-sentiasa-orang-ramai, Permatang Pauh tu kot. Full tank. Pastu gedik pegi panjat bukit lak. Memang sengal la kan? Huh. *sigh*

Kali ni trekking, banyak plak aku stop rehat. Kat mana ada port-baik (kayu mati @ batu besar) yang agak-agak sedap untuk landing, kat situ la aku berjaya membontotkan diri.
(>_<')


Agaknya sebab badan + mata aku penat gak kot. Semalam tido pukul lima pagi. Pastu arini bangun terawal sket plak (pukul 10 pagi.. ekeke :P). Mata kuyu je tengok hutan. Tengok monyet pun tak stim dah.
(=_=')



Nota kaki : Kamu, ai asyik nak tergelincir je. Kasut ni dah haus agaknya. Nak yang baru bole? (sambil senyum2 simpul usap2 rambut) :) :) Ek, kalo boleh, ai nak kasut hiking terus ye.. :) Makaceh in advance. Haha.

peace

1 comment:

Anonymous said...

yang kat nota kaki tu tuju kat si ehem2 ke?