Monday, January 17, 2011

Segmen Aku Ini Wanita by Ben Ashaari

Kerana aku seorang wanita..

Ye, aku insan yang lemah, tapi, aku maseh punya perasaan.

Aku tak mintak dihargai, tapi, cukup sekadar menyayangi dan diberi perhatian.

Aku bukan la anak patung, yang boleh dicampak, dihina bila tak suka..dan dicari bila diperlukan..

Ko boleh buat suka hati ko, boleh hilangkan diri tanpa berita.. Boleh cari aku bila ko nak..

Sedangkan aku? Sentiasa tunggu khabar berita ko. Ko ingat aku ni ape? Tunggul kayu? Tolong la paham n tolerate. Aku pun manusia, bukan robot! Manusia yang maseh ada jiwa. Yang maseh mampu untuk merasa sakit, perit, pedih bila terasa diri ni tak dihargai.

Kadang2 rasa penat menunggu benda yang tak pasti. Tak larat nak menanggung beban rindu ni. Sakit ko paham tak? Kalo ko ada hati perut, xdenya ko nak buat aku tertunggu2 macam ni..

Ahhhhhhhhhhhh, aku terlalu emosional.

(>_<)

-

-

Buat para lelaki kat luar sana :-

Appreciate la hati seorang wanita. Dia tabah nampak dimata, sentiasa korbankan diri untuk orang lain..sibuk menjaga hati orang lain. Tapi, pikirkan la..hati dia, sape nak jaga? Perasaan dia sape nak belai?

Huh, lelaki..ingat jugak.. Tak semua wanita itu suci murni, ada jugak wanita yang menjadi perosak hati wanita lain! Beware to dis women type! Semoga tak salah memilih…

Aminnnnnn..

-

-

-

Oke, entry emosional ini untuk Segmen Aku Ini Wanita by A.Ben :) :)

Hahahaha, PEACE, no WAR!!!

(~_~)

6 comments:

Novelgurl said...

setuju2 !

najwa's said...

ye, setuju! :)

Cikgu Tie said...

wah...jiwang habis nie!

iPai said...

baik .. saya akan menhargai kekasih sy .. hee

DaddyDian said...

se... se... setuju jugak lah~ ;)

najwa's said...

cikgu tie : haha jiwang tu penting skali skala, kalo dah slalu tu, meroyan jadinya.. :P

ipai : hehe selamat menghargai :)

daddy dian : setuju :) :)