Wednesday, January 26, 2011

Contest Ajaatyne :: Besday Someone Spesel.

.Salam.
Aku ditag oleh budak comel untuk menjoin contest ni.
Yeay! =) Makaceh dear.


Cik ajaa ni nak suh karang ayat utk besday incik heart-beatnya nnt.
Aku ni bukan reti sangat nak wat karangan ni. Hehe, xpela..aku bedal jek.

Layan :

Incik heart-beat sayang,
Arini hari yang bahagia buat awak..
Ari yang menambahkan satu lagi angka dalam umo awak..
Kita makin besar, makin dewasa..
Ajal maut pun tak tahu bila nak tiba..
Mungkin arini, mungkin esok..
Saya teringin sangat nak hidup dengan awak selamanya..
Harap awak paham..
Bila sayang nak masuk meminang ni?
Saya ternanti-nanti tau!
(^_~)
Oppss, tersalah sudey..
Arini besday awak kn? Oke2, hepi besday laling.
Muah kiri, muah kanan,
I love u!
(>_<)

Korang nak join tak? Terjah SINI.

Tag : Cik salmie, Eja, Cemara28su

4 comments:

DKosongLapan said...

kekekek....
nampak beno kaber2 nulih nyee....antaghe segan dengan malu kan??? kan???....haa........ tu ngape muke blushing tuuu???

♥ ajaa tyne ♥ said...

thanks dear.
join dis contest.
besh moga anda terpilih sebagai pemenang.

just wait and see okes.

She's retarded said...

fuyoo! ayat yang bagus

FariehanIbrahim [LBC] said...

alolOo, suwet nye lar, ahha!
gud luck bebeh! xD