Monday, January 24, 2011

♥ aku perlukan moral-support korang ♥

.assalamualaikum sume.
sory ye kalo aku tak balas kunjungan korang.
aku rasa down lately.
aku tak reti nak luah kat sape.
aku sedeh.
:( :( :(

kadang-kadang rasa macam diri ni tak dihargai langsung.
orang cakap, kalo ikhlas buat something, tak perlukan penghargaan kan?
tapi, aku ikhlas dengan kau. sumpah.
cuma aku rasa macam segala yang aku buat ni sia-sia.
ataupun memang dah jenis perangai kau camtu?
dan aku je tak memahami kau?
huh. its complicated.


kengkawan, wish me luck ya? doakan aku.
i need ur moral-support.
(+_+)
rasa macam nak nanges je tiap-tiap malam.
motip sangat aku emo? haish. :(
tapi, aku tak boleh tipu diri aku.

tolong ya allah......
ampunkanlah dosa-dosa aku.
berikanlah aku kekuatan iman,
semoga aku dapat menerima ujian-MU dengan tabah.
aku redha jika takdir-Mu ini yang terbaik untuk diriku.
Amin ya robb..

Nota kaki : Buat kamu yang slalu jadi stalker kat sini, makaceh bebeh. Thanks for brighten up my days.
:) :) Aku gembira dengan kamu.

muahhhhhh..


13 comments:

Anonymous said...

sabar ye dear..
mmemang sakit sangat ble ape yang kite usahakn dengan ikhlas tu dihargai..
ALLAH itu maha MENDENGAR..segala luahn yang ikhlas utnukNYA akan membuat hati kita lebih tenang..cintakan DIA yang MAHA MENCINTAI..:)

fazreen tan said...

Kadang2 Allah bg dugaan tuk memberikan yg lebih baik tuk diri kita.. yakin la dgn Allah... Sesungguhnye..DIA lah YANG MAHA MENGETAHUI segala-galanya..

qeen said...

byk2kan sabar kak! :)
tamau la down. senyum slalu. Allah bagi ujian sebab Dia sayang kita kan?
berdoa pada Allah :)
lub u :D

! Nurida Ardy said...

bebeh..jgn la sad2..ini seme lumrah idup..apa yg penting, ikhlas..kalu tak dihargai tu, mgkn ada hikmah..mgkn ada sesuatu yg lebih baik menanti..
p/s: penat tunggu BE baru nuffnang...ish3..

nolie said...

chaiyok2..senyum pengubat stress(walaupun diri sendiri stress huhu)

FariehanIbrahim [LBC] said...

mnusia nie ada ego msg2, mgkn dia saja xnk tnjk yg dia sbnrnya hargai kamu,
tp byk kn b'sbr er,
doa byk2, Dia maha Mendengar.
xmao nanges byk2, nti jdi mata panda. =PP

najwa's said...

waaaaaaaaaaaa... :'( :'( sedihnya baca komen korang. thanks banyak2. ye, kadang2 aku lupa allah tu sentiasa ada ngn kita. i'm NOT ALONE! :( :(

Abdul Farique said...

harap bawa byk sabar , solat hajat byk2 ..

alia shahira said...

hidup kite kadang2 happy, kadang2 sedih, biase la tue lumrah kehidupan kan :")

ALLAH sedang menguji awak la tue.. banyakkan bersabar yeaa.. insyaALLAH semua akan oke nanti..

mungkin ade hikmah disebaliknya kan? just kite kene tau cmne nak handle masalah tue la, jangan cepad give up!

^.^ jangan sedih2 lagi ye najwa :")

Elly & Emmy said...

kuatkan semangat dan tabahkan hati menerima segala dugaan hidup..jgn sedih2 yer..

nora said...

pape pun

wish u all da best

senyumm sikit ^_^


Alaa...nak cute ckit pun tak leh

Amni said...

allah uji kita tanda Dia sayang kita kan? jadi, eloknya kalau kita mintak kat Dia ringankan beban kita kan.. mudah-mudahan tenang hatinya.. insha allah.. amin.. doakan kamu selalu... amin

MarY_z said...

nape ni cik najwa.. Kamu asyik sedih je lately ni. Pasal kawan ke teman lelaki? Semoga semua gundah gulana tu cpt2 hilang ye. Sian kamu. Zikir fatimah, cube amalkan. Mana taw dapat bantu kamu lupekan kesedihan.