Wednesday, December 15, 2010

Tagged : Hot + Spicy

Wah, di tag lagi.. oleh ANAK PUAN RAHMAH :)
Thanks..I'll do my best dear..

1. Adakah anda rasa anda HOT?

Ye, hot and spicy sekarang.. :P Panas luar + dalam..

2. Upload gambar wallpaper yang anda guna sekarang?


3. Cerita pasal gambar nih?
Haha skema tak pic nih?Time ni de Kursus Keselamatan Makmal dan Kebakaran. Aku wat tag ni kat tempat keje, so, ni je pic yang ada..huhu

4. Kali terakhir makan pizza?
Baru je.. PIZZA CHEESY LAVA dengan laling on 30 Nov aritu.
Ni bukti >> PIZZA + HARRY POTTER

5. lagu terakhir anda dengar?
Baik-baik sayang – Wali Band

6. apa yang anda buat selain selesaikan tag ni?
Berforum sambil bekerja.. haha bole?

7.selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?
Kakak meah! (meah tu ex-kucing aku)

8. tag lagi 5 orang
* syafiq elf *
* sarah honey *
* adamhaiqal *
* amiyo *
* mizzliyana *

9. Siapa orang no 1 dengan anda?
Adik chomel, seorang blogger jugak. :)

10. Katakan sesuatu dengan no 5?
Hello geng! :D

11. No 3 ada hubungan dengan siapa?
Hehe biarlah rahsia je, tak payah nyebok nak tau..

12. Bagaimana pula dengan no 2?
Cute!

13. Katakan cinta kepada no 4.
I luv u amiyo! opsss....

14. Berikan 4 fakta orang yang kamu tag?
Diorang sume best! Best! And best sangat!
Nice meeting uols dear.. :)


Okeh,done. Feel free to do dis tag ya! :D

2 comments:

sarah honey said...

awwww saya yg gemuk ni dikatakn cute! haha
tanx!
nak buat dhni.heeee

najwa's said...

hehe cute la tuh! :P