Wednesday, December 8, 2010

motipss wat n3 ni?? gedik.

Hello uols :)

Salam maal hijrah 1432

Semoga iman kita bertambah kental dan mantap. AMIN.

Okeh, aritu saya baru jek berdatingan merayap berjalan-jalan bersama teman terchenta.

Dan sekarang, mood bermalas-malasan di tempat keje. Huh.

LAYAN...saya yang berbintang-bintang di kepala..

MOOD : BARU BALIK JALAN2.

KELANTAN : Terima kaseh Kelantan kerana meyediakan makanan yang sedap2. Gemuk. Banyak lemak. Tp, i like makan-makan. Cim cum steamboat, Food Village, Pengkalan Chepa. Anda tahu?

[ini bukan steamboat, ini nasi kerabu]

KUALA LUMPUR : Saya suka KL sebab ada pemandangan yang indah2. :) Huh, jangan pecaya. Kedah lagi indah. Tp, saya tetap suka KL. Kenapa? I was there suatu hari dulu and di sana ada dia. :D


[ini bukan times square]

NGANGKUNG : Saya suka cerita ini. Sebab? Bersama dia. Saya suka tengok movie. Tak kira apa movie pun, sume saya bedal.. :D Cerita Melayu? Ye, saya memang jarang tengok, tapi beberapa bulan akhir-akhir ni, saya suka tengok. Kenapa? Jangan tanya.

[midnight movie? lagi suka.]

BOWLING : Saya kurengg suka. Sebab? Saya tak pandai main. Ye, saya memang gilerr terer pada awal permainan, tp, di saat2 akhir, tettttttttt..saya gagal. Lemah tangan katanya. Harus bercopeira lebih. :P Tapi, xpe. Saya enjoy. Kenapa? Ada dia. Saya tak stress. Bowling terapi yang indah jika kena tempat dan moodnya.


[harusla saya tak main macam ni]

HAIWAN : Saya sangat suka. Kenapa? Ciptaan ALLAH paling unik. Saya paling suka kucing. Ye, kucing takde kat zoo. Kucing itu sangat chomel dan manja. Saya suka dimanja dan dibelai. Weekkk...sila muntah. Saya suka kucing gemuk dan besar macam rimau. Cuba imaginekan kucing itu tinggi macam harimau. Indahnya dunia ni kan? Tetttt...saya salah. ALLAH jadikan setiap sesuatu itu bersebab. Ada hikmahnya. Jangan sesekali cuba untuk mengubah kejadian-NYA.


[meah saya macam kucing ni. Saya rindu dia.]


Nota kaki : Okeh, mari balik keje. Masa dah cukup. Time kaseh.






4 comments:

aisya said...

saye pun rindu si puteh saye kat rumah..
T_T

najwa's said...

@aisya jom balik jumpe si puteh (>.<)

anamizu said...

nasik kerabu kat psr mlm depan usm tu sedap!!
dah lame tak mkn yg tu!!
rindunye!! uwawawa

dah folow anamizu???-->special utk awak ^^

najwa's said...

@anamizu..meh dtg sini.. makan2 :)
owh, nak amek la hadiah chomel tuh