Wednesday, December 15, 2010

Makan-makan time.

Semalam aku hepi lagi.. :D

Sebab ada orang belanja makan-makan time lunch.

Memang sedap, masakan kampung.

Nak try? Pegi serbu IKAN BAKAR DIN.

Kat mana?

Kepala Batas, Penang saja oke.

Yang jauh, meleleh air liur je boleh. :D

Special thanks to : MOHD SOBRIEY ZAKARIA

Sebab?

Membelanja lunch yang sodap!

Semoga murah rezeki kamu.

Lain kali belanja lagi ye.. :)

Nota kaki : Aku diberi tugas amek ulam-ulaman, aku plak langsung tak makan ulam n tak kenal pun ulam ape yg glamer. Aku bedal amek jek, n pastu bersedia jela kena lahar dengan diorng sebab aku amek ulam ntah pape..Ngeh3 :P ..tu la sape suh aku amek lagi, aku mana kenal ulam2 nih.. hadoii.. :D

-

-

-

Arini, makan2 lagi. Suka lagi. :D

Buka puasa.

Kat mana?

BM TOMYAM & SEAFOOD :)

Bukit Mertajam saja ye..

[ gambar2 di atas diambil oleh amatur photographer..paham2 la ye..]


Sodap jugak! Kenyang seminggu!

ALHAMDULILLAH..

..peace..

:)

2 comments:

Cik_Shiqah said...

bab mkn yg best nih. hahaha :D
saya jauh ni, tlg lah postkan ckit mknn tuh.
wee~ :DD

najwa's said...

hehe tak sempat sampai kang cik_shiqah, habang posmen makan dulu... :P