Monday, December 13, 2010

dapat hadiah??

Arini aku hepi.. :D :D

(^_^)

Kenapa?

Ada orang belanja makan..

Aku dapat something kat lab tadi..

GUESS WHAT??

[bertali merah + coklat]

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


ngeh3..tadaaaaa... :)
chantek tak?




[ NH for Najwa Hazwani ]
:P

aku nak bagi mende ni untuk somebody..
somebody who bring out the best in me.

U are not perfect but are always perfect for me, laling :)
:: blushing blushing ::

lalalalalala~~

mood : dalam hati ada taman rama2 berbunga2 wangi.. :) :)

i love you!

opssss... (>_<)

Nota kaki : Barangan di atas di sponsor buat oleh missdicup. Aku beli secara cash hutang oke. Korang nak tak? Kalo nak, pegi terjah dia cepat!! :)

5 comments:

misSbLurRy said...

eh chomel nye...tp dpt kat saya sure putus...ahahah

najwa's said...

hahaha harus la bergantungn kat kete jek.. :D bawak main, kompem ler putus.. apetah lg bwk camping.. :P

MarY_z said...

cantekkkkkk... chomelll plak tu

nora said...

i love u too oppsss =p

najwa's said...

mary_z : macam iols.. :p
nora : lap u 3, 4 ,5... :)