Monday, December 13, 2010

berlari berkejaran BLOGLARIAN

Setelah ku usya2, ku renung2, ku baca, ramai blogger yang join BLOGLARIAN ni. Mula2 aku still blur2. Al-maklum la, baru bertatih nak berblogging.. :D

Selepas diberi tunjuk ajar oleh kak jieda, aku berjaya jugak melahirkan n3 ni. :) Thanks laling.. :)

[Mana2 yang belum mendaftar, sila klik di atas]

Saya suka bawak blog jalan2 kerana dapat menikmati keindahan blog lain, menambah ilmu dari pengalaman2 blogger lain sambil bersapa mesra, secara tak langsung menambah geng. :D Sambil tu, dapat menyesakkan trafik blog saya.

Okeh, sekian terima kaseh. Tunjuk ajarku sifu.

Aku nak tag : Nadia, Cik Mary, Pipi, Aen :)

3 comments:

NUR AIN AZMAN said...

wah. dah daftar ye. aen pon xdaftar lg, hihihi :P

najwa's said...

hehe kalo cmtu, boleh tak nak tag aen? :D

NUR AIN AZMAN said...

hehe.xleh! hihi,gurau2 je. ha boleh no prob. tq yer najwa :)