Sunday, December 12, 2010

Bayar saman?? Kenapa mesti arini?

Tadi puas aku pegi meronggeng dekat Sunway Piramid Queensbay. Al-maklum la, dah Disember kan? Ape lagi, berebut-rebut la kedai nak buat YES! (YEAR END SALE) dan aku pun YES! jugak, telah menghabiskan duit dengan jayanya.

Tapi kan, setelah ku tinjau-tinjau, aku rasa pelik tengok keadaan ni.. Korang rasa pelik tak?

LAYANNN... (>.<)

Tengahari : Time baru sampai.

Dalam hati : Motipss sgt orang beratur panjang??


Zoom sket....

Dalam hati : Ekk, kaunter semakan/bayaran saman traffik??


Malam : time nak berangkat pulang.

Dalam hati : Huh. Sampai malam pun gigih orang beratur panjang??

Nape la agaknya sume orang gigih nak membayar saman rini? Dapat bonuskah? ye jugak. Dapat lesskah? ye jugak. Tapi, bukannya esok dah tutup tarikh bayar tuh. Ntah lerr...

Ke aku yang ketinggalan zaman tak tau kot2 la gov bagi special price untuk settlekan saman arini? Slalu aku g, xde plak beratur panjang cmni. Lengang jek kaunter tu. Motipnya?? Kenapa? Kenapa? dan kenapa??

New rate saman yang baru : SAMAN


1 comment:

Myvitrd said...

ni dek gara-gara buat kerja last minit ni..