Tuesday, December 21, 2010

Award Blogger Cemerlang by LoqmanHakim


Yeay! Dapat award lagi. Dari LogmanHakim. Korang nak tak? Pergi terjah dia cepat!! :)

Thanks Cikgu Akim for da great award. :D Lovin' it!!

[klik banner ya!]

(ekceli aku tak reti nak add widget jadi blink2 tu, aku link kan ke gambar je. Korang ajar la aku cmna nak add widget kat entry ni ye.. :( :( <--- sila kesian...)


Oleh itu, aku dengan hati berbunga-bunga seri pagi, ingin mangambil award ini dan menjawab sejujur2nya soalan2 Cikgu Akim kita ni :-

1)Apa pandangan anda tentang blog Catatan Loqman Hakim?

Aku baru nak berkenal-kenalan, berjinak-jinak, n beramas-mesraan dengan owner blog Catatan Loqman Hakim ni.. So, tak bape kenal sangat. N akan sentiasa skodeng blog dia.. :P Nice meeting u dear.. :)


2)Boleh ceritakan sikit pasal blog anda(Jangan lebih 100 pp)

Seperti entri aku di bawah ni...scroll ya! Blog aku tak sama macam aku. Blog aku ialah tempat aku merapu2, merepek, meroyan kadangkalanya, dan mengeratkan silaturahim sesama manusia. :)


3)Tujuan utama anda berblog?

Semestinya suka2 n untuk kepuasan diri. Aku puas bila kengkawan aku puas. :)



Okeh, settle.. :)
Trimass tuan award. Nanti bagi lagi ya.. :D



3 comments:

:Cikgu Akim: said...

hehehhe..klaka la najwa ni..thnks sudi amek award...

nak add blink2..pegi kat add gadget..cari html..pastu pastu kod yg saya letak kat sidebar tu..selamat mencuba!

najwa's said...

yela, tapi, cmna nak letak kat entry? alamak, terlupa plak nak letak banner kat side bar. hehe nak packing jap, kalo ada masa, ai buat ye cikgu. Kalo tak sempat, pas balik bukit merah ek.. :P

[AidA_aKiN] said...

nk letak kt entry pn same jgk..just copy paste je kod tu pastu bila publish dia akan bertukar la jd gadjet blink2 tuh..^^ selamat mencuba n selamat bercuti!