Thursday, November 25, 2010

tawen + tawen

akhir-akhir ni, banyak tul jemputan kawen2..
bila insan2 terdekat dah nak naik pelamin,
aku termenung2 n terpikir2..
dah besar ye aku ni..
dah buleh kawen pun..
tp, terasa diri ni xbpe matured nak menempuh alam rumahtangga tu..

neway, to kengkawan n sesape yang dah kawen or merancang2 nk kawen tu..
CONGRATZ dear..
semoga diberkati-NYA..
n bahagia ke anak cucu.. :)
hepi for uols.. :)


First, cik Sarrah tawen.. my old skoolmate.. on 2o November 2010



Ni present tuk Puan Sarrah.. :)



Next, my beloved cousin, K.amy + pokcik Nazri



Ni bilik pengantin K.amy :)



Ni aku yang gedik2 nk kawen.. posing jap kat butik pengantin tu haa... :)


Next kawen2 :-
1) Cik Aja >> 4 December 2010, kat Klate
2) Cik Izzah >> tak tau bila, tp dah tunang
3) Akak kat Kewangan >> 18 December 2010
4) Resepsi K.amy >> 18 December gak
5) Cik Nadrah's sis >> 28 November 2010, kat Kulim


Nota kaki : pssttttt....kengkawan, doakan saya ye.. saya gatal nk kawen dah ni...

2 comments:

aizathafifi said...

i bajet umor i 27years old i dah ade collection sebanyak ~rm25k..cukopkn utk kte

Anonymous said...

ehem ehem.