Friday, November 26, 2010

saya nk ke genting! :) - contest by EFA NUR

jalan2 tadi n tetiba terserempak ngn contest Cik Efa ni.. [click here]

HADIAH?? Tiket Outdoor Game - Kota Keriangan, Genting Highland :)
waduh2, dapat 2 tiket plak tu.. bole mengimbau kembali saat2 bercintan cintun dolu2..



okeh cik penganjur, ni slogan saya :

Kalau saya jadi JUTAWAN, saya akan........

1) membuat rombongan ahli keluarga dan orang2 kampung menunaikan seruan Allah, ibadat haji + umrah.. full package :)

2) Membayar sume hutang2 saya - PTPTN, kete, umah, loan... bla, bla, bla... + hutang2 mak bapak saya.. :)

3) Nak pegi melancong, melancong n melancong lagik! Nak menikmati keindahan sakura ataupun ke menara Eifel ataupun ke Bali pun dah cukup baek la~~ :P

4) Nak tawen!! Itu penting. Dan lagi penting kalo saya jutawan yang kaya-raya giler, saya nk adakan majlis tawen2 saya kat angkasa lepas dan nak bawak sume kaum kerabat, sahabat handai, cikgu2, opismate2, musuh2.. dan tak lupa jugak cik penganjur ke wedding reception saya tu nanti.. :)

Insyaallah~~ :)

Haaaaaa..amacam?? Besar tak cita-citaku? Mau berbunga2 hati korang baca ye dak? :p (opppppppppppsss...nak termuntah maybe! )


Insan terpilih yang di tag : Cik Nadia, Notami, Love, Anas, Incik Pipi

Cik Efa, agak2 bole tak saya dating2 free ke Genting nih? *wink*wink :P

5 comments:

efa nur said...

hikhikhik..xsabar nk tggu cik najwa tawen..heee..:D

urmm..insyaAllah kalo menang nti,g la dating free ke genting ye..hehe GUD LUCK dear..:)

thanx 4 join ya.. :)

~nAjwA's_88 :) said...

yeay2!! :) thnx efa... muahahaha..

Notami said...

thanks najwa! najwa nak kawen kat angkasa lepas ye..hehe..

Notami said...

thanks najwa! najwa nak kawen kat angkasa lepas ye..hehe..

~nAjwA's_88 :) said...

hehe ye! aminkan la eh... :P