Thursday, November 11, 2010

opssssss...bontotku di cium...

huhu kisah sedih di deepavali..
kedah baru lepas banjir,
aku tergedik2 gak nak balik kampung minggu lepas (5,6,7 Nov)
cuti 3 ari tu, mau meroyan aku tak balik kampung.. :(
sebab aku rindu sama budak kecik ni..

my beloved sis : Nurin Syazana a.k.a baby In :)

okeh, back to da title : BONTOTKU DI CIUM OKEH... :'(



Oke, aku taknak cakap banyak..

Ni bukti di tempat kejadian..

1st time tau baby aku dicium cmni..

Tp, after diketuk2 manually oleh incik abah, begini la jadinya..

huhu kena polish or cat baru kot.. :'( ada sikit calar2..
waaaaaaaaaaaaaaa... :'(

sape yang salah??
AKU!!
reverse xlepas, then bontotku pegi cium mulut kereta belakang..
nasib baik abang hensem tu baik hati,
bila tengok aku buat muka seposen, terus dia tak kesah..
hahahaha :)

psssttttt : tu la untungnya jadi gegirl, bawak kereta seleweng, tp tetap tak kena marah.. :)

2 comments:

Notami said...

haa..notami tau sbb pe najwa x kne marah..ni mesti najwa ade men kenyit2 mata ngan abg tu kan! hehe.. :p

~nAjwA's_88 :) said...

hehe *wink*wink.... :)
opssss, jgn ler bocor rahsia..
tu je caranya dr nk lari byar ganti rugi.. hehe