Tuesday, November 30, 2010

ku mencari 'something' di CARI FORUM


tettttttttttttt.....ape yang ku cari??

KREDIT a.k.a TACHANG by momod yang baik hati :)

okeh, aku menyahut cabaran momod Hunt_Fearuntuk menjoin Pertandingan Ratu Cantik..opppsss....Pertandingan Blogger Forum Cari untuk mendapatkan hadiah2 yang berupa :-

Tempat pertama: 100 kredit
Tempat kedua: 70 kredit
Tempat ketiga: 60 kredit
Hadiah saguhati (x5): 50 kredit

sekarang pun secara rasminya, bila aku submit entry ni, aku akan mendapat 30 tachang.. :) :)



[sila klik gambo untuk link CARI Forum]

First time aku jatuh cinta dengan Cari Forum ni bila aku search tentang :: sape yang perlu bayar jika toilet rumah sewa anda tersumbat? tuan rumah atau penyewa? :: dan di situlah bermula segala kemeroyanan aku di forum tersebut.. :)

Ape hebatnya forum ni sehingga aku addicted sangat? hehe..

1) Aku tak payah nak menyelak paper, sebab di sini semuanya ada.. :) Berita Cari + Current Issue. So, sesuai la sangat kan untuk orang2 seperti aku yang sangat malas untuk baca paper + tengok berita dan sewaktu dengannya.. :)

2) Aku dapat kenal ramai orang. Walaupun tak kenal secara zahiriah, tapi aku dapat 'berjumpa' dengan pelbagai ragam orang.. ye, kdg2 aku jadi Silent Reader..tp aku 'memerhati'.. :)

3) Macam-macam ada :-
* Nak bergosip artis sila ke : Gosip + Hiburan
* Nak bermisteri dan menyeramkan diri : Misteri
* Nak berpolitik : Politik & Peristiwa
* Nak kembangkan bisnes dan hobi : Perniagaan + Hobi
* Rasa tension?? Join dis : Lawak Jenaka
* Bermasalah?? : Cinta? Keluarga? Kesihatan?
* Kekonfiusan jantina? : Tanya Wanita + Tanya Lelaki
:)

4) Orang tak kenal aku kat forum ni, so, aku tak perlu hipokrit dalam menyuarakan pendapat aku. Words speak louder than action.. voleyy??? :P

Akhir kata, saya sedia diaudit oleh para juri, momod2, n forumer semua..




Nota kaki : Siapakah aku di CARI Forum?? tettt...insan2 berkenaan, sila rahsiakan.. :P

2 comments:

NSK said...

Gud luck....patutlah akak tak tahu mana satu blog dia....berahsia ya? :-)

najwa's said...

hehe syyhhh, diam2 ye kak.. :P malu nak expose kekdahnya. blog byk gmbo.