Tuesday, September 21, 2010

ahaks! = mood after RAYA =)


Alhamdulillah.. mulianya RAMADHAN telah pun berlalu. Hope ALLAH terima sume amal ibadat kita.. =)

Sekarang mood sesuci LEBARAN lak menjelma..

pas masuk keje ni, ya ampun..berderet2 la jemputan raya..hehe thats wat i want!! i like makan2..gethering together2..:p meriah lak rasa.

Macam-macam lak yang terjadi akhir-akhir ni..meh aku listkan menda2 yg agak PENTING happened ye..

  1. Meet SOMEBODY d'bulan pose ritu..ahaks..will miss dat precious moments.. =)
  2. Al-Fatihah untuk Abang Kamarul Ariffin (MLT Hemato HUKM) yang telah kembali ke Rahmatullah pada malam ramadhan ke dua terakhir setelah beberapa bulan d'diagnose pancreatic cancer las stage (stage 4).. :'(
  3. Aku pulang lewat ke kampung tuk berhari raya (ari las pose) :( <
  4. Al-Fatihah jugak untuk M.Rajoli (pelakon) and Datuk Sosilawati (jutawan kosmetic NV) yang dibunuh kejam 30 Ogos 2010..sedey..bape hari lagi nk raya.. Semoga pembunuh tu mendapat balasan yg setimpal.
  5. Pipi yg naik tembam bagai di pam-pam selepas raya.. :'( ..alhamdulillah, bukti nikmat rezki kurniaan ALLAH..hehe
  6. Berkursus ngn papa kat UKKP, USM induk..ahaks..BESH2! 2nd time masuk klas sesama nih.. :p

Adeh, xbpe nk ingt lagi dah..kang kalo dah ingat, will update soon.. =)




Allahyarham M.Rajoli ketika sakit..
semoga ALLAH tempatkannya di kalangan orang yg beriman dan beramal soleh..


Datuk Sosilawati Lawiya, jutawan kosmetik yang telah dibunuh kejam -
dihentak kepalanya, dibakar mayatnya, dan abunya di buang ke dalam sungai.. ='(
apakah kejamnya manusia sekarang???

p/s : mari berdiet selepas raya =)

No comments: